Volná místa

Technik dohledového centra

Klíčové zodpovědnosti:

Monitorování provozu v síti, odstraňování poruch
Evidování a registrace zákaznických incidentů a identifikace chybových stavů. Jejich další řešení v souladu se standardy a procesy v T-Mobile Czech republic a.s.
Spolupráce s ostatními odděleními a týmy, s externími partnery a dodavateli telekomunikačních a informačních technologií a služeb
Poskytování kvalifikovaných informací o výpadcích a postupech v ticketovacím systému, telefonicky, nebo písemně!
Nemělo by Vám dělat problém se zorientovat v provozu páteřních a přístupových sítí včetně přenosových zařízení.

Požadavky:

Základní znalost o fungování helpdesku v režimu 24/7
Prezentační a komunikační schopnosti
Ochota se učit novým věcem
SŠ nebo VŠ technický směr (výhodou telekomunikace nebo ICT)
Zkušenost v podpoře Telco či ICT (helpdesk, dohledové centrum) min 1 rok výhodou
Analýza na síti, povědomí o síťové bezpečnosti, povědomí o IT a telekomunikačním světě
Anglický jazyk pre-intermediate

Nabízíme:

Zázemí stabilní společnosti
Samostatnou a odpovědnou práci
Odpovídající finanční ohodnocení
Rozvinutý systém zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, nadstandardní výběr zaměstnaneckých mobilních telefonů, penzijní spoření, cafeterie 10 000 Kč/rok na volnočasové aktivity, stravenky, 2 dny osobního volna)
Příležitost k odbornému rozvoji
Otevřené, příjemné a přátelské prostředí

Kontakt

T-Mobile Czech Republic a.s.

Drobečková navigace:

Home Detail pozice