Volná místa

První úroveň IT podpory /HelpDesk/ vhodné pro absolventy /MB

Staňte se součástí našeho týmu, který zajišťuje IT podporu uživatelů!

Pokud Vás baví komunikovat s uživateli, jste fanda do informačních technologií a v této oblasti se chcete rozvíjet, baví Vás práce v týmu a chcete se učit nové věci, jste tím správným kandidátem. Všechna potřebná školení vám zajistíme.

Co budete dělat?

  • Komunikace s uživateli prostřednictvím telefonu a e-mailu (pouze vnitrofiremní komunikace)
  • Evidence a kategorizace požadavků uživatelů v oblasti informačních a telekomunikačních technologii
  • Řešení požadavků uživatelů, případně eskalace na vyšší úroveň podpory

Preferovaná kvalifikace:

  • Minimálně ukončené SŠ vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Windows, MS Office
  • Obecná znalost IT terminologie
  • Velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovit priority, příjemný hlasový projev
  • Flexibilita (směnný provoz), schopnost pracovat v týmu a ochota učit se
  • Znalost jazyka - Angličtina/Němčina na základní komunikativní úrovni

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Systém kvartálních a kvalitativních bonusů
  • Týden dovolené navíc + dva dny osobního volna
  • Stravenky v hodnotě 105,-Kč za odpracovanou směnu
  • Mobilní telefon zdarma dle vlastního výběru z nabídky T-Mobile
  • Neomezený tarif + 20 GB dat i pro soukromé účely
  • Zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dovolenou, kulturu, sport) v hodnotě 10.000,-Kč ročně
  • Slevu 50 % na tarify od T-Mobile
  • Slevu 10% na telefony a příslušenství od T-Mobile
  • Školení a certifikace v oblasti IT a cizích jazyků dle vlastního výběru
  • Otevřené a přátelské prostředí
  • Zázemí stabilní společnosti

Místo výkonu práce:

  • Mladá Boleslav

Kontakt

T-Mobile Czech Republic a.s.
Peter Angelovič

Drobečková navigace:

Home Detail pozice