Volná místa

Specialista hlasových služeb

Úloha pozice:

• Podporovat provoz technických řešení a technologických celků – správa PBX
• Spolupráce s ostatními odděleními při zřizování služeb a řešení problémů.
• Včasné řešení poruchových stavů s minimalizací dopadů na služby.
• Tvorba a aktualizace provozní dokumentace.
• Pracovní pohotovost pro řešení emergency situací v mimopracovní době.
• Návrh designu speciálních zákaznických řešení PBX, poskytování odborných konzultací.
• Podpora testování nových technologií při zavádění do provozu.
• Komunikace s dodavateli při odstraňování závad.

Nezbytná kvalifikace:

• Vysokoškolské vzdělání s min. dvouletou praxí / Středoškolské vzdělání s min. čtyřletou praxí v oblasti telekomunikací.
• Obecný přehled o veřejné telekomunikační síti a pojmy s tím spojené (number portabilita, interconnect, emergency volání, číslovací plán, ).
• Dobrá znalost signalizačních protokolů (SIP, ISDN).
• Dobrá znalost technologie Cisco, One Access
• Dobrá znalost Class 5 feature.
• Obecná znalost běžných programovacích a skriptovacích nástrojů.
• Komunikativní znalost anglického jazyka (ústně i písemně).
• Analytické a koordinační schopnosti.
• Řidičský průkaz skupiny B.

Nabízíme:

• 25 dní dovolené a 2 dny osobního volna,
• telefon dle výběru s neomezeným voláním a 20 GB dat,
• slevy na naše služby pro rodinu a známé,
• kurzy a školení pro osobní rozvoj,
• spoustu benefitů v Cafeterii a stravenková karta.

Kontakt

T-Mobile Czech Republic a.s.

Drobečková navigace:

Home Detail pozice