SPECIALISTA PROCESŮ CSS – 0,5 ÚVAZEK

Náš tým má na starosti:

• Pečovat a rozvíjet svěřené portfolio zákaznických procesů.
• Zlepšovat již zavedené procesy z pohledu zákazníka i firmy zároveň.
• Zajistit aktuálnost popsaných procesů v souladu s procesním řízením společnosti.
• Účastnit se celofiremních projektů jako zástupce prodejních a pečujících kanálů.
• Koordinovat činnosti v rámci firmy potřebné pro úspěšné zavedení nových služeb.
• Definovat požadavky na vývoj systémů a aplikací pro prodej a péči o zákazníka.
• Připravovat podklady a podílet se na školení novinek.
• Předávat informace prodejním a pečujícím kanálům o nových produktech a o změnách ve stávajících produktech nebo procesech.
• Přispívat k zákaznické spokojenosti zlepšováním produktů a jejich procesů.

Hledáme někoho, kdo má a umí:

• VŠ vzdělání, nebo SŠ – min. 2 roky praxe v oblasti procesního či projektového řízení a zájem o oblast telekomunikací.
• AJ na komunikativní úrovni (slovem, písmem).
• Znalost fixních produktů / ICT.
• Znalost práce s MS Office, Enterprise Architect výhodou
• Velmi dobré komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti.
• Silná zákaznická orientace.
• Koncepční a analytické myšlení.
• Samostatnost a koordinační dovednosti.
• Pečlivost a smysl pro detail.

Kontakt

T-Mobile Czech Republic a.s.