Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu, která/ý by posílil/a náš tým primárně pro oblast účtování služebních cest a drobného vydání.
Na pozici budete zodpovídat za agendu spojenou se služebními cestami. Konkrétně se jedná o zpracování vyúčtování služebních cest a poskytnutých záloh, inventarizace účtů hlavní knihy v dané agendě. Zároveň v případě potřeby budete provádět transakce spojené s hotovostí a platbami uskutečněné prostřednictvím platebních karet zaměstnanci společnosti, vč. inventarizace hotovostní pokladny.
Celou řadu nadstandardních benefitů:
5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna + 1 den pro dobrý skutek
Služební telefon a služební tarif
Stravenková karta
Sleva na služby TMCZ a na zboží od našich partnerů
Cafeterie
Penzijní připojištění
Otevřenost a flexibilitu ve stylu práce a pracovní době. Každý z nás je jiný, proto ať už jste sova nebo ranní ptáče, staráte se o děti, nebo potřebujete občas pracovat z domova, vždy se dohodneme. Podporujeme rovnováhu osobního a pracovního života, proto nejsme zastánci tvrdých pravidel, ale naopak vlastní zodpovědnosti a domluvy.
Středoškolské vzdělání
Min. 1 rok praxe v účetnictví (pozice spojená se služebními cestami výhodou) nebo vzdělání ekonomického směru
Znalost anglického jazyka výhodou
Znalost SAP výhodou
Standardní znalost produktů MS Office (excel, word, outlook)
Ochotu učit se nové věci a týmovost
Budeme se těšit na viděnou,
Tým transakčního účetnictví :-)