Péče o vztahy s business zákazníky v Hradci Králové

Naším posláním je, aby za každým kontaktem zákazníka a T-Mobilu stál příběh o pomoci a péči.

Čemu se budete věnovat

• Na Zákaznickém centru B2B v HK vyřizujeme příchozí telefonické dotazy našich businessových zákazníků - od malých podnikatelů až po velké firmy.
• V každém kontaktu se zákazníkem dbáme na jeho spokojnost a komplexní vyřešení požadavku.
• Naše zákazníky seznamujeme s nejnovějšími technologiemi a službami, jako jsou kromě těch tradičních (volání a internet) například ICT a cloudové služby.
• Nedílnou součástí naší práce je obchodování s výhradně našimi produkty, tak, aby zákazník využíval to nejlepší řešení (nejen) pro svoje podnikání právě od naší společnosti.
• Než se dostanete do kontaktu se zákazníkem, nejprve vás během prvních týdnů řádně proškolíme.
• Pracujeme v týmech, takže zejména ze začátku budete mít po ruce vždy zkušenějšího kolegu, který vám rád se vším poradí a poskytneme vám veškerou podporu, abyste se u nás cítili dobře.
• Pracovní doba zákaznického centra je ve všední dny od 7:50 do 18h, o víkendech a svátcích pracujeme pouze do 17h. Směny na víkendy a svátky si navíc dopředu můžete plánovat dle vašich potřeb.

Koho hledáme

• Kolegu nebo kolegyni, kteří mají cit pro zákazníka, umí mu naslouchat a mají chuť pomoci.
• Nebojí se komunikovat a umí pracovat s počítačem.
• Mají ukončené SŠ vzdělání nebo výuční list.
• Jsou odolní vůči stresu (práce s lidmi je někdy složitá).
• Rádi se učí novým věcem a chtějí se zlepšovat.

Můžete u nás nastartovat nebo posunout svou kariéru, protože se toho opravdu hodně naučíte. Získáte komunikační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni, naučíte se pracovat v různých systémech, získáte zajímavé technické a produktové znalosti. Díky naší T-Univerzitě můžete absolvovat množství specializovaných školení nebo kurzů v rámci osobního rozvoje.

Co vám nabízíme

Jsme jedničkou na trhu. A štědře odměňujeme ty, kteří na tom mají lví podíl. Jedná se o rozmanitou i náročnou práci a odměníme ji průměrným výdělkem 28.000 Kč hrubého. Ale nemusíte skončit na této částce. Mnoho konzultantů si vydělá i více než 35.000 Kč hrubého. Vaše bonusy jsou postavené z velké části na spokojenosti zákazníka a Vaší efektivitě.

Kromě slušné mzdy dále nabízíme:
• Zájezdy – třeba loni do Dubaje a Thajska, letos je to výlet na zaoceánské lodi
• Služební telefon dle výběru – každé dva roky dostanete nový, když budete chtít
• Zaměstnanecký tarif za pár korun - neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat
• 5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna a 1 den na dobročinnou činnost
• Slevy na nákup zboží a produktů - Našich vlastních i desítek našich partnerů
• Denní příspěvky na stravování a nadstandardní zdravotní péče
• Bodový systém Cafeterie, kde si další benefity vyberete podle sebe
• Vzdělávání a osobní rozvoj na naší T-Univerzitě

Zaujala vás nabídka?

Klikněte na tlačítko Odpovědět a vyplňte prosím formulář.
Budeme rádi, když připojíte i pár řádků o tom, co vás na pozici zaujalo.

Odesláno?
Co nejdříve vám zavoláme, obvykle do týdne.
Doptáme se na pár detailů a poté domluvíme osobní schůzku s budoucím vedoucím. Podíváte se do týmu a popovídáte si o náplni práce. Většinou to nezabere více než hodinu.

Když si budeme rozumět, už se jen domluvíme na formalitách o podpisu smlouvy.

Máte dotaz? Napište nám na zamestnani@t-mobile.cz.

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis

Odměna

20000-30000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek