Administrátor Back Office (Hradec Králové)

Pomáhejte nám být lepší. Staňte se součástí týmu back office.

Chceme našim zákazníkům nabízet co nejkvalitnější služby. Na back office podporujeme chod naší společnosti, jsme velmi důležitou součástí firmy a zajišťujeme hladký běh celé organizace napříč poskytovanými službami. Podílíme se i na zefektivňování procesů i na procesu digitalizace a robotizace.

Čemu se budete věnovat

Budete přijímat všechny žádosti související se smluvním vztahem zákazníka a samostatně získávat informace potřebné k vyřešení požadavku. Následně zpracujete požadavek ve všech aplikacích (např. Siebel, SAP a dalsí) v souladu s našimi procesy a s maximální efektivitou. V případě potřeby budete kontaktovat spolupracující týmy nebo kolegy z IT, abyste vyřešili i nestandardní požadavky. Někdy do řešení zapojíte i naše externí dodavatele. Také budete aktivně kontrolovat průběh automatických procesů a hlásit chyby k opravám, sledovat řešení incidentů a zajišťovat případnou eskalaci.
Spolu s kolegy se budete podílet také na reportingu, kontrole zpracování front a testování. Společně také budete navrhovat zefektivnění procesů a spolupracovat při zavádění změn.

Koho hledáme

Hledáme kolegu/kolegyni, který už má něco za sebou a zároveň mu není cizí učit se i nové věci a své dosavadní znalosti prohlubovat. Na pohovoru nás bude zajímat, jestli máte:
Analytické myšlení a jste samostatný/samostatná
Smysl pro detail, ale také schopnost vidět věci z různých úhlů a v širších souvislostech – protože budete hledat příčiny problému a budete hledat řešení nestandardních situací
Znalost fixních služeb velkou výhodou
Znalost nástrojů a procesů v rámci T-Mobilu velkou výhodou – ale nebojte, i s tím Vám na začátku pomůžeme
Základní angličtinu
Velmi dobrou znalost MS Office – bez toho se u nás neobejdete
Hledáme právě Vás, pokud máte zdravý selský rozum, jste samostatný/á a zodpovědný/a

Co vám nabízíme

Jsme jedničkou na trhu. A štědře odměňujeme ty, kteří na tom mají lví podíl. Jedná se o rozmanitou i náročnou práci.
Pracovat budete v Hradci Králové, ale také můžete občas využít home office.
První smlouva na DOBU URČITOU, po zapracování možnost prodloužení smlouvy.
Práce v týmu BEZE SMĚN - pondělí až pátek, 8:30 - 17:00 (drobné úpravy možné po dohodě).

Dále nabízíme:
Každé dva roky štědrý příspěvek na koupi mobilního telefonu.
Zaměstnanecký tarif za pár korun - neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat
5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna a 1 den na dobročinnou činnost
Slevy na nákup zboží a produktů - Našich vlastních i desítek našich partnerů
Denní příspěvky na stravování a nadstandardní zdravotní péče
Bodový systém Cafeterie, kde si další benefity vyberete podle sebe
Vzdělávání a osobní rozvoj díky T-Univerzitě

Zaujala vás nabídka?

Klikněte na tlačítko Odpovědět a vyplňte prosím formulář.
Budeme rádi, když připojíte i pár řádků o tom, co vás na pozici zaujalo.

Máte dotaz? Napište nám na zamestnani@t-mobile.cz.

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Administrativa

Odměna

20000-26000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek