PROFÍK technické podpory T-Mobile (Praha)

Ne každý problém lze řešit cestou "vypnout" a "zapnout a proto jsme tu my. Pojďte s námi pomáhat našim zákazníkům, kteří mají trable s technologiemi. A že nejste zrovna IT specialista? No a co, my vás vše naučíme!

Co u nás budete dělat:

Provádět řešení poruch všech zákazníku (diagnostika problému a následné provádění řešení pomocí dohledových nástrojů).
Řešení poruch SHDSL, ADSL, VDSL a hlasových služeb včetně mobilního internetu.
Aktivace a změny nastavení u služeb SHDSL, ADSL, VDSL a hlasových služeb.
Administrovat standardní služby významných zákazníků.
Provádět technickou podporu všech zákazníku telefonicky i osobně.
Navrhovat řešení zákaznických potřeb pro konkrétní zákazníky.

Co očekáváme:

Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou .
Znalost angličtiny vítána.
Logické myšlení a samostatnost.
Schopnost si organizovat čas a zvládat více úkolů najednou.
Základní znalost datové problematiky (TCP/IP, ICT, GSM sítě…).
Schopnost týmové spolupráce .
Ochota učit se novým věcem a hledat nová řešení .
Předchozí praxe na call centru je vítána, avšak není podmínkou.

Co nabízíme:

Zaškolíme vás a uděláme z vás plnohodnotného člena našeho týmu.
Měsíční bonusy podle plnění
Stravenky v hodnotě 115 Kč/den
Zaměstnanecký telefon s neomezeným tarifem a 20 GB dat
Zázemí nadnárodní společnosti, která je jedničkou na trhu v oblasti telekomunikací
Pracovní doba 8 hod., nejdříve od 7 hod., nejdéle do 18 hod, jednou za 6-9 týdnů víkend
5 týdnů dovolené + 2 dny osobního volna a 1 den pro dobrý skutek
10 000,- na rok v systému benefity.cz
Slevu 50 % na služby od T-Mobile pro rodinu a přátele
Slevu 10% na telefony od T-Mobile

Místo práce

Tomíčkova 2144/1, 148 00  Praha-Chodov, Česká republika

Obor

Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Telekomunikace

Odměna

28000-32000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek