Senior specialista rozvoje zákaznického centra

Čemu se budete věnovat

  • V rámci týmu rozvoje a řízení zákaznického centra (ZC) zastupovat zákaznické centrum v projektech či jiných aktivitách, ve kterých vznikají nové produkty, služby či dochází k úpravám stávajících procesů, které mají dopad na zákazníka či práci asistentů ZC.
  • Být kontaktním bodem pro kolegy z provozu, pro řešení problémů v rámci své svěřené oblasti.
  • Aktualizace a optimalizace informací a postupů pro asistenty ZC.
  • Sběr podnětů a zpětné vazby pro zlepšení stávajících procesů a jejich prosazování v rámci TMCZ.
  • Spolupráce s ostatními útvary v rámci společnosti jako je CSS, Marketing a Technical Development.
  • Zefektivňování procesů a postupů pro agenty ZC a dodávání vstupů v souladu s koncepcí ZC do projektů.
  • Vedení rozvojových aktivit vedoucích ke zvýšení výkonnosti a zefektivnění ZC.
  • Spolupráce na kampaních – přímá komunikace směrem k vybrané skupině zákazníků (nové produkty či cílené kampaně).

Co očekáváme

  • SŠ nebo VŠ vzdělání.
  • ŘP sk. B.
  • Znalost fungování ZC, procesů a systémů – ideálně jak ze strany fungování provozu, tak i logiky a fungování služeb/produktů/procesů samotných.
  • Zkušenost práce na projektech.
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, Word).
  • Zájem o nové služby, jak o mobilní, tak i fixní poskytované společností.
  • Schopnost efektivně komunikovat a samostatně se rozhodovat.
  • Logické uvažování a organizační schopnosti.
  • Dotahování věcí do konce a důraz na organizaci vlastní práce.
  • Samostatná osobnost s tahem na branku a schopností navrhovat řešení a konstruktivně prosadit své názory a zájmy ZC.
  • Flexibilita a chuť učit se nově věci.
  • Proaktivní a pozitivní přístup k řešení problémů a ke změnám.
  • Samostatnost a schopnost vlastního úsudku.
  • Výborná znalost AJ na komunikativní úrovni (schopnost definovat požadavky do projektů, účastnit se schůzek vedených v AJ).

Nabízíme:

  • Práci v silné mezinárodní společnosti
  • profesní rozvoj, možnosti kariérového růstu
  • Širokou nabídku plošných zaměstnaneckých výhod a výběru nadstandardních benefitů v oblasti sportu, kultury, volného času, vzdělávání a lékařské péče.

Místo práce

Tomíčkova 2144/1, 148 00  Praha-Chodov, Česká republika

Obor

Administrativa, Služby, Zákaznický servis

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek