Specialista Back Office – Com konzole

Pomáhejte nám být lepší. Staňte se součástí týmu, který funguje jako L1 pro řešení service callů na problémy s objednávkami a CRM systémem.

Chceme našim zákazníkům nabízet co nejkvalitnější služby. Na back office podporujeme chod naší společnosti, jsme velmi důležitou součástí firmy a zajišťujeme hladký běh celé organizace napříč poskytovanými službami. Podílíme se i na zefektivňování procesů i na procesu digitalizace a robotizace.

Čemu se budete věnovat

Specialista Com konzole aktivně řeší nedokončené objednávky a současně analyzuje příčiny vzniku chyb. Spolupracuje s L2 týmy na opravě a analýze problémů a působí jako spojovací článek mezi L2 týmy a obchodníky.
Specialista Com konzole je ten, který ví, jak fungují aktivační/prolongační/terminační objednávky na všechny produkty. Zná jejich náběrový proces. Ví, co se s objednávkami děje po odeslání a jejich návaznost na další systémy.

V TMCZ není moc procesů, o kterých by tým Com konzole neměl alespoň minimální ponětí.
Hledáme právě Vás, pokud máte zdravý selský rozum, jste samostatný a zodpovědný.

Co je naším denním chlebem:

  • Zpracování reportu nedokončených / chybových objednávek v CRM
  • Každodenní archivace reportů pro audit
  • Vyřešení ticketů zadaných v příslušné řešitelské skupině
  • Zakládání hromadných servisních požadavků na nedokončené objednávky
  • Zakládání hromadných požadavků v Excel loaderu
  • Statistiky zpracovaných tiketů a objednávek
  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností

Koho hledáme

Hledáme velmi důležitého člena týmu, který už má něco za sebou a zároveň mu není cizí učit se i nové věci a své dosavadní znalosti prohlubovat. Na pohovoru nás bude zajímat, jestli máte:

  • Samostatnost a analytické myšlení
  • Průbojnost a argumentační schopnosti – své poznatky musíte umět popsat dalším kolegům a musíte umět docílit nápravy a řešení
  • Velmi dobrou znalost MS Excel – bez toho se u nás neobejdete
  • Smysl pro detail, ale také schopnost vidět věci z různých úhlů a v širších souvislostech – protože budete hledat příčiny problému
  • Detektivní schopnosti – protože hledáte souvislosti a pravdu ve zdánlivě nesouvisejících informacích
  • Znalost nástrojů a procesů v rámci T-Mobilu velkou výhodou – ale nebojte, i s tím Vám na začátku pomůžeme
  • ákladní angličtina

Co vám nabízíme

Jsme jedničkou na trhu. A štědře odměňujeme ty, kteří na tom mají lví podíl. Jedná se o rozmanitou i náročnou práci. Pracovat budete v Hradci Králové, ale také můžete občas využít home office.

Dále nabízíme:

  • Služební telefon dle výběru – každé dva roky dostanete nový, když budete chtít
  • Zaměstnanecký tarif za pár korun - neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna a 1 den na dobročinnou činnost
  • Slevy na nákup zboží a produktů - Našich vlastních i desítek našich partnerů
  • Denní příspěvky na stravování a nadstandardní zdravotní péče
  • Roční bonus či bodový systém Cafeterie, kde si další benefity vyberete podle sebe
  • Vzdělávání a osobní rozvoj díky T-Univerzitě

Zaujala vás nabídka?

Klikněte na tlačítko Odpovědět a vyplňte prosím formulář.
Budeme rádi, když připojíte i pár řádků o tom, co vás na pozici zaujalo.

1. Odesláno? Co nejdřív vám zavoláme, obvykle do týdne.
Doptáme se na pár detailů a nejspíš rovnou navrhneme i termín první schůzky s personalistou/tkou.
2. Pak vás pozveme ještě na jednu schůzku, tentokrát s některým z budoucích kolegů. Podíváte se do týmu a popovídáte si o náplni práce.

Když si budeme rozumět, už se jen domluvíme na formalitách a nejpozději v den nástupu podepíšete smlouvu.

Máte dotaz? Napište nám na zamestnani@t-mobile.cz.

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Administrativa, Personalistika a HR

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek