Senior specialista omnichannel řízení

Hledejte a realizujte opatření zvyšující kvalitu a efektivitu Channel managementu v rámci týmu Business Intelligence

Čemu se budete věnovat

  • Zastupovat oddělení Channel managementu a Segmentu v projektech či jiných aktivitách, ve kterých vznikají nové produkty a služby či dochází k úpravám stávajících procesů, které mají dopad na zákazníka či prodejní kanály
  • Navrhovat změny v zaměření kanálů, nastavení motivace, procesů, komunikace
  • Budete hlavním kontaktním bodem pro kolegy z ostatních útvarů v rámci společnosti
  • Zefektivňovat procesy a interní postupy, dodávat vstupy pro přípravu strategií, segment a channel plánů
  • Analyzovat data, týkající se výkonnosti prodejních kanálů a kanálů péče o zákazníky a navrhovat změny vedoucí ke zvýšení výkonnosti a efektivity
  • Samostatně vést menší projekty
  • Jedním z prvních úkolů bude zastupování komerční divize v mezinárodním projektu, který rozvíjí kampaňový systém

Koho hledáme

Na pohovoru nás bude zajímat, jestli:

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání a alespoň 2 roky praxe s prací na projektech
  • Máte dobrou znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, Word, Power Point)
  • Znáte CMS a máte zkušenosti z oblasti Business Intelligence – není podmínka, ale velká výhoda
  • Zajímáte se o nové služby a trendy, jak v oblasti telekomunikačních služeb, tak digitálních technologií a automatizace
  • Umíte efektivně komunikovat
  • Zvládáte logické uvažování a máte organizační schopnosti
  • Jste samostatná osobnost s vlastním úsudkem, tahem na branku a schopností navrhovat řešení a konstruktivně prosadit své názory
  • Jste proaktivní a flexibilní, máte chuť učit se nové věci a zároveň máte pozitivní přístup k řešení problémů a ke změnám
  • Máte znalost AJ na komunikativní úrovni (schopnost definovat požadavky do projektů, účastnit se schůzek vedených v AJ)

Co vám nabízíme

  • Marketingově orientovanou pozici s možností samostatného řízení projektů
  • Pocit, že ta reklama v televizi je tak trochu moje
  • Možnost být odpovědný/á za zásadní věci realizované pro zákazníky T-Mobile
  • Budete v kontaktu s nejnovějšími trendy a produkty v oblasti TELCO a ICT
  • Mobilní telefon dle výběru – iPhone nebo Android, je to na vás. Každé dva roky dostanete příspěvek 15 400 Kč na nový, když budete chtít
  • Zaměstnanecký tarif za pár korun. Neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna a 1 den na dobročinnou činnost
  • Benefity v hodnotě 10 000 Kč ročně. Služby z oblasti sportu a kultury, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy…
  • MultiSport karta pro vás, pro doprovod i dítě. Volné nebo zlevněné vstupy do stovek sportovních a relaxačních zařízení
  • Penzijní připojištění
  • Slevy na nákup zboží a produktů. Našich vlastních i desítek našich partnerů
  • Stravenky
  • Zdravotní péče ve smluvním zdravotním centru

Místo práce

Tomíčkova 2144/1, 148 00  Praha-Chodov, Česká republika

Obor

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Marketing, Zákaznický servis

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek