Firemní konzultant se stálým portfoliem klientů

Od začátku vás vybavíme portfoliem firemních zákazníků z celé republiky, o které se budete starat a vytvářet jim individuální nabídky.
Toto je příležitost pro člověka, kterému záleží na zákazníkovi. Chce mu nabízet služby, které opravdu potřebuje a “netahat” z něj jenom peníze. Má rád obchodničinu, ale hledá trošku změnu od klasického osobního styku se zákazníky. Komunikaci se zákazníky chce stavět na profesionálním a férovém vystupování.

Čemu se budete věnovat

Vaším úkolem bude opečovávat a udržovat portfolio zákazníků z řad českých firem.

  • Dostanete seznam firem, o které se budete starat. Chceme, abyste s nimi navázali vztah, řešili jejich potřeby a vytvářeli jim nabídky na míru.
  • Se zákazníky budete aktivně komunikovat, předvídat, které z novinek T-Mobile portfolia by mohli ocenit a zjišťovat, jestli jsou se službami spokojení.
  • Veškerá komunikace se zákazníky probíhá telefonicky nebo emailem.
  • Pracovat budete moct z kanceláře nebo i z domova (po zapracování a zaškolení). A protože nemusíme cestovat na osobní schůzky se zákazníkem, máme všichni pracovní den flexibilnější.

Koho hledáme

Hledáme zodpovědného a ochotného kolegu nebo kolegyni s výbornými komunikačními dovednostmi a citem pro obchod. Na pozici je zapotřebí mít:

  • Obchodní dovednosti nebo potenciál. Musíte umět prodávat, uzpůsobovat nabídky potřebám klientů a neustále udržovat jejich zájem o naše produkty.
  • Empatii a komunikační dovednosti. Se zákazníky komunikujeme lidsky, je důležité získat si jejich důvěru a navázat s nimi vřelý vztah.
  • Organizační schopnosti a flexibilitu. Musíte si umět organizovat a plánovat práci, ale přitom také pružně reagovat na nečekané změny.
  • Odolnost vůči stresu. Práce je občas náročná, je tedy nutné umět se adaptovat na změny a nacházet řešení mnohdy komplikovaných situací.
  • Smysl pro zodpovědnost a pracovní morálku. Jak si rozvrhnete pracovní dobu bude jen na vás, což má své výhody i nevýhody. Za své výsledky budete odpovídat jen a pouze vy.
  • Běžnou počítačovou gramotnost. Poradíte si s Outlookem a ovládáte základní funkce v Excelu. Všechno ostatní vás naučíme.
  • A naopak nemít strach z telefonování. To bude totiž vaší hlavní pracovní náplní.

Co vám nabízíme

  • Pracovní smlouvu s flexibilní pracovní dobou a možnost homeoffice.
  • Fixní mzdu s variabilní složkou. Bude jenom na vás, kolik si měsíčně vyděláte. Bonusy se odvíjí podle toho, kolik prodáte.
  • Prodejní příležitosti budou ve vaší režii. Nejsme klasická infolinka.
  • Vlastní portfolio zákazníků a kontakty na zajímavé lidi z byznysu.
  • Týmové soutěže o atraktivní ceny.
  • Příležitost neustále se vzdělávat a rozvíjet své obchodní dovednosti.

a k tomu samozřejmě:

  • Služební notebook.
  • Služební telefon dle výběru – iPhone nebo Android, je to na vás. Každé dva roky dostanete příspěvek 15 000 Kč na nový, když budete chtít.
  • Zaměstnanecký tarif za pár korun. Neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat.
  • Slevy 75% na naše služby pro vaše blízké.
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna a 1 den na dobročinnou činnost.
  • Po zapracování možnost částečné práce z domova.
  • Benefity v hodnotě 10 000 Kč ročně. Služby z oblasti sportu a kultury, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy…
  • MultiSport karta pro vás, pro doprovod i dítě. Volné nebo zlevněné vstupy do stovek sportovních a relaxačních zařízení.
  • Penzijní připojištění.
  • Stravenky.

Zaujala vás nabídka?

Klikněte na tlačítko Odpovědět a vyplňte prosím formulář. Budeme rádi, když připojíte i pár řádků o tom, co vás na pozici zaujalo.
Odesláno? Co nejdřív vám zavoláme, obvykle do týdne. Doptáme se na pár detailů a nejspíš rovnou navhrneme i termín první schůzky s peronalistou/tkou.
Když si budeme rozumět, už se jen domluvíme na formalitách a nejpozději v den nástupu podepíšete smlouvu

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Prodej a obchod

Odměna

25000-40000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek