Specialista/ka pro záchranu zákazníků - částečný homeoffice

Smyslem naší práce je pomáhat zákazníkům, kteří chtějí ukončit používání služeb. Po rozhovoru s námi často změní názor. A pokud ne, i to se stává, dostanou od nás profesionální a správné informace, aby vše proběhlo hladce a bez problémů.
Pečujte s námi o spokojenost našich zákazníků. Nesháníme nové……zachraňujeme věrné!

Čemu se budete věnovat

  • Přijímat hovory od zákazníků, kteří přišli podat výpověď na prodejnu. Za pracovní den jich zvládneme odbavit kolem 40.
  • Volat zákazníkům, a to třeba v případě, kdy se k nám jejich výpověď nedostala online.
  • Vyslechneme zákazníka, zjistíme jeho potřeby a pak společně sestavíme tarif a služby na míru. Je to vždy dialog, nikoho do ničeho netlačíme.
  • Pracujeme v systému Siebel. Vše, co se zákazníkem domluvíme, zároveň sami v systémech i nastavíme, takže máme nad vším plnou kontrolu. Abychom si nemuseli vše do detailu pamatovat, máme chytré pomocníky v podobě intranetu a znalostní báze.
  • Jsme prima parta 12 – 14 lidí. V naší kanceláři máme kromě pracovních míst i svůj gauč, ledničku a kávovar (káva zdarma). Máme bezdrátová sluchátka, takže nemusíme jen sedět u počítače. Hraje u nás hudba a zažijete i legraci, neb nejsme žádní „suchaři“. Naše týmové porady jsou často venku a v létě je klidně spojíme i s výbornou zmrzlinou.
  • O zákazníky se staráme v čase od 8 do 19 hodin, pondělí až pátek. Pracovní doba je 8,5 hodiny. V týmu střídáme 4 typy směn, vždy po týdnu (ranní 8:00 – 16:30, 8:30 – 17:00, odpolední 9:30 – 18:00 nebo 10:30 – 19:00). A protože jsme nepostradatelní, jednou za 2 měsíce na každého vyjde i směna o víkendu (8:30 – 17:00). Pokud to zrovna neladí s osobními plány, vždy se najde někdo, kdo si s vámi víkend vymění.

Koho hledáme

Na schůzce nás bude zajímat…

  • jaké máte zkušenosti v komunikaci se zákazníky
  • jestli umíte naslouchat, zjistit potřeby zákazníka, argumentovat a někdy zapojit i obchodního ducha
  • jestli jste odolní vůči odmítnutí, ne všechny zákazníky se nám podaří udržet
  • jak vám jde spolupráce a komunikace v týmu

Co vám nabízíme

  • Možnost občasné práce z domova (na domluvě s nadřízeným)
  • Zaměstnanecký tarif za pár korun. Neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat
  • Slevy na nákup zboží a produktů. Našich vlastních i desítek našich partnerů
  • Stravenky

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis

Odměna

22000-40000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek