KOUČ týmu SaveDesk (Hradec Králové)

Na čem budete pracovat

  • Budeš součástí rozrůstající se rodiny SaveDesk
  • Budeš vyjednávat se zákazníky a zároveň to učit i ostatní.
  • Budeš mentorem i koučem pro nováčky, vymýšlet zlepšováky a prezentovat je v týmu.
  • Budeš analyzovat hovory a doporučovat opatření pro jejich vylepšení.
  • Staneš se pravou rukou teamleaderů, se kterými budeš společně posouvat tým dopředu

Koho hledáme

  • Chceš se podílet na budoucím směřování oddělení SaveDesk?
  • Rozvíjet sebe a pomáhat s tím i ostatním?
  • Máš nové nápady, chceš jít vždy dopředu a dělat věci jinak a lépe?
  • Hledáš způsoby aby to šlo, místo hledání důvodů proč to nejde?
  • Chceš být v „obraze“?

Co vám nabízíme

  • Příjemné pracovní prostředí s gaučem, vlastní lednicí a kávou zdarma
  • Různorodou práci.
  • Prima partu lidí kombinovanou ze „starých pardálů“ i úplných nováčků
  • Pracovní dobu Po-Pá, 8:30 - 17:00 s možností individuálních úprav.
  • Možnost homeoffice

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis

Odměna

22000-40000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek