Vedoucí neprodejního týmu péče o rezidentní zákazníky(HK)

Tým péče a prodeje rezidentních zákazníků je u nás v T-Mobilu takovým hlasem firmy. Jsou to naši asistenti, se kterými zákazníci mluví jako první, když volají na naši infolinku o pomoct s našimi službami.

Máme jeden tým, zaměřený čistě na péči o zákazníky a zrovna pro něj hledáme nového vedoucího. Tým je složený z 15 až 20 asistentů (všech věkových kategorií) a hlavním úkolem vedoucího je vést svůj tým k tomu, aby se o naše zákazníky postaral na té nejvyšší úrovni.

Čemu se budete věnovat

Vaší hlavní zodpovědností bude vést, motivovat a povzbuzovat svůj tým

  • Každý měsíc dostanete pečující cíle a bude na vás, je spolu s týmem úspěšně splnit.
  • Budete sledovat efektivitu a plnění cílů spokojenosti jednotlivých asistentů.
  • Asistenty v práci podporovat. Poskytovat jim rady na zlepšení, pomáhat jim s obtížnějšími úkoly a v neposlední řadě i udržovat stále dobrou atmosféru v týmu. Protože u nás máme vyzkoušeno, že pohodová atmosféra je motorem pro kvalitní práci :-).
  • Vaším úkolem bude také přicházet s nápady a návrhy na zlepšení práce týmu nebo systému motivace jednotlivých asistentů. Na vaše nápady se už moc těšíme.
  • Pravidelně přicházíme s novými službami a upravujeme naše procesy. Tady necháme volnou ruku i vám. Společně s ostatními vedoucími budete kreativně tvořit, dumat, a zkoušet a zavádět – jednoduše dělat vše, co k zavádění novinek do procesů patří.

Ale nebojte, všechno vám nejdřív ukážeme a vysvětlíme. Na začátku projdete základním tréninkem a velkou podporou a inspirací vám pak budou ostatní vedoucí týmůu a váš manažer. Hlavní je chuť učit se.

Koho hledáme

Přirozeného leadera, který rád komunikuje a rozvíjí lidi, má soutěživou náturu a zároveň dokáže být týmový hráč. Na osobním setkání nás bude zajímat, jestli…

  • Máte praxi s vedením týmu, který musel dosahovat výsledků, a můžete se tím pochlubit
  • Umíte s Microsoft Office balíčkem a práce na PC je pro vás denní rutina
  • Máte organizační schopnosti a multitasking vám nedělá problémy
  • Jste absolvent/ka SŠ/VŠ
  • Zvládáte stresové situace, protože u nás je to občas fičák
  • A v neposlední řadě by vám neměl chybět smysl pro humor, pozitivní naladění, zodpovědnost a svědomitost

Co vám nabízíme

  • Stabilní zaměstnání s pravidelnou mzdou, včetně motivační bonusové složky.
  • Rozvoj profesních, leadership i osobních dovedností (všichni zaměstnanci se mohou zdarma vzdělávat v naší T-Univerzitě).
  • 10 000 Kč ročně na benefity. Můžete je využít na posilovnu, wellness, kadeřníka nebo třeba na svou vytouženou dovolenou. Pro každého se tam něco najde :-).
  • Pracovní dobu na směny (provozní doba je Po - Pá 8 - 21 hod.), které budete znát na 3 týdny dopředu.
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny osobního volna .
  • Neomezený tarif s 20 GB dat a telefonem dle vlastního výběru.
  • Stravenkový paušál a slevy u firemních partnerů.

Zaujala vás nabídka?
Klikněte na tlačítko Odpovědět a vyplňte prosím formulář. Budeme rádi, když připojíte i pár řádků o tom, co vás na pozici zaujalo.

  • Odesláno? Co nejdřív se vám ozveme, obvykle do týdne. Doptáme se na pár detailů a nejspíš rovnou navhrneme i termín první online schůzky.

Těšíme se na vás!

Místo práce

Collinova 420, 500 03  Hradec Králové-Věkoše, Česká republika

Obor

Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis

Odměna

40000-60000 Kč/měsíc

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek