Technický HELPDESK pro zákazníky - možnost HO

Poskytujeme podporu pro interní a externí zákazníky nejvyššího segmentu (významní zákazníci, velké společnosti, mezinárodní korporace) a cílem vaší práce bude zkoordinovat vše tak, abychom zákazníkovi vyřešili poruchu či technický problém v co nejkratším možném čase.

Pracujeme na směny (8,5 hodiny) ve všední dny od 8:00 do 19:00 hodin. Přibližně jednou za 2 měsíce i o víkendu, od 8:00-17:00 hod.

Co u nás budete dělat

  • budete provádět, popř. iniciovat návazné činnosti s cílem dosahovat spokojenosti zákazníků společnosti v oblasti technických, datových a multimediálních služeb
  • stanete se podporou pro naše zákazníky, kterým budete poskytovat informace o jejich službách (telefonicky a písemně) a zajišťovat jejich bezproblémový provoz
  • získáte možnost po telefonu poskytovat technickou podporu nejen zákazníkům, ale i ostatním kolegům, kteří se setkají s poruchou/výpadkem služeb – v těchto situacích pak spolu s týmem můžete řídit komunikaci se zákazníky a koordinovat celé řešení
  • právě komunikace je nejdůležitější, aby naši zákazníci vždy věděli, kdy bude porucha vyřešena a jakým způsobem.
  • součástí vaší agendy bude i trocha detektivní práce, a to konkrétně při odhalování příčin, které by mohly výpadek služby způsobit

Co byste měl mít či umět

  • úplné střední vzdělání s maturitou
  • znalost počítačových technologií (základní znalost operačních systémů, orientace v počítačovém hardware, základy počítačových sítí)
  • znalost telekomunikačního prostředí včetně mobilních technologií (GSM síť, koncová zařízení)
  • znalost psané a mluvené angličtiny výhodou
  • efektivní komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, zodpovědnost a spolehlivost, asertivita, sebedůvěra

Co vám nabídneme

  • dostanete možnost dál se rozvíjet a školit
  • budete denně poznávat a učit se nové věci
  • jsme telekomunikační firma – výběr telefonu dle vašeho gusta je samozřejmostí
  • k tomu přihodíme zaměstnanecký tarif za pár korun, neomezené volání i SMS a k tomu 20 GB dat
  • odpočívat se musí – dáme vám 5 týdnů dovolené, k tomu 4 dny osobního volna a 1 den na dobročinnou činnost
  • ještě nekončíme – dostanete benefitní kartu v hodnotě 10 000 Kč ročně, kterou můžete využít na služby z oblasti sportu a kultury, dovolenou nebo jazykové kurzy…
  • samozřejmostí je příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
  • myslíme i na budoucnost, proto počítejte s příspěvkem na penzijní připojištění
  • máme spoustu zajímavých partnerů, kde můžete čerpat slevy na nákup zboží a produktů

Místo práce

Komenského náměstí 2540, 440 01  Louny-Louny, Česká republika

Obor

Administrativa

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek